Ovaj sajt koristi kolačiće. Kolačići se koriste za analizu i unapređenje korisničkog iskustva i pomažu nam da se ova web lokacija poboljša. Politika o kolačićima.
Google analitika je jedan od najpopularnijih alata za analizu saobraćaja na internetu i preporučuje se svima koji prodaju preko interneta. Korišćenjem ove aplikacije možete dobiti detaljnu sliku o tome kako vaša internet prodavnica funkcioniše i kako se posetioci ponašaju.
Link: https://www.google.com/analytics/
Team Viewer je koristan alat ukoliko vam je potrebna podrška i ukoliko je potrebno da osoba koja vam pruža podršku pristupi vašem računaru. Pristup je skroz bezbedan i nakon intervencije osoba koja vam je posetila računar više nema mogućnost bez vašeg odobrenja da poseti ponovo.
Link: https://www.teamviewer.com/
Linkovi su ponekad predugi i nezgrapni da biste ih koristili u celini. Koristeći Bitly, možete brzo kreirati skraćene linkove (bitne veze), a zatim možete proveriti kako oni rade na Bitlijevom korisničkom interfejsu. Ovaj alat može biti koristan kada se radi o deljenju na društvenim medijima.
Link: https://bitly.com/
Svakoj internet prodavnici treba dobar sistem za slanje elektronskih biltena (newsletter-a), a on se najčešće plaća MailChimp nudi plaćenu verziju, ali se, srećom, može koristiti potpuno besplatno. Uslov je da u vašoj mailing listi imate manje od 2.000 adresa e-pošte i ne šaljete više od 12.000 e-poruka mesečno.
Link: https://mailchimp.com/
Ako želite poboljšati efikasnost merenja rezultata kampanje unutar Google analitike, počnite tako što ćete kreirati svoje sopstvene merljive URL adrese. URL - Uniform Resource Locator predstavlja jedinstvenu adresu neke od stranica na vašem sajtu. Merljivi URL prestavlja način da merite klikove i ponašanje korisnika na nekoj od vaših stranica u zavisnosti od toga gde ste objavili vaš link.
Link: https://ga-dev-tools.appspot.com/campaign-url-builder/
Sam Intercom.io se naplaćuje, ali njihov besplatan softver možete koristiti za profilisanje vaših korisnika. Pomoći će vam da otkrijete ko su vaši klijenti, nakon čega ih možete segmentirati na osnovu različitih filtera.
Link: https://www.intercom.com/
Survey Monkey vam omogućava da kreirate ankete koje možete koristiti da biste saznali šta vaši posetioci misle o vama, vašem proizvodu ili idejama.
Link: https://www.surveymonkey.com/
Evo još jednog alata koji se lako može koristiti za kreiranje anketa. Ako želite da postavite pitanja vašim posetiocima, potrebno je da kreirate novi upitnik i ubacite deo koda na vašu veb lokaciju. Ovaj alat vam nudi i nekoliko besplatnih šablona za ankete i upitnike.
Link: https://www.userreport.com/
Ovo je besplatna ekstenzija koju dodajete na vašem web pretraživaču kako biste je koristili. Nakon instalacije, Alexa Toolbar pruža mnoštvo informacija vezanih za web sajt koji trenutno posećujete.
Link: https://www.alexa.com/toolbar
Želite li saznati više o tome kako vaši konkurenti generišu saobraćaj na svojim web stranicama? Koji kanal je najbolji za njih? Koja je njihova najvažnija društvena mreža? Ako želite da dobijete odgovore na ova pitanja i druge korisne informacije povezane sa vašim konkurentima, posetite SimilarWeb.com.
Link: https://www.similarweb.com/
MozBar je dodatak (ekstenzija) za web pregledač koji se može koristiti i u Firefox-u i Chrome-u. Omogućava vam da analizirate veb lokaciju konkurenata pomoću različitih SEO merenja i rezultata pretrage Google-a. Kada je u pitanju analiza brojnih konkurenata, koristiti ovaj alat je topla preporuka.
Link: https://moz.com/tools/seo-toolbar/
Za svaku internet prodavnicu preporučljivo je da podesi Google upozorenje za svoj naziv svog brenda ili ime sa kojim vas povezuju. Ovo podešavanje vam mogućava da putem e-pošte dobijete obaveštenje ako vas neko negde pominje na internetu.
Link: https://www.google.com/alerts
Ukoliko imate internet prodavnicu, ovaj alat vam na dnevnom nivou može koristiti. On omogućava posetiocu da postavi pitanje u svakom trenutku i, ukoliko imate osobu zaduženu za korisnički servis, dobije odgovor jako brzo. Ovim alatom se povećava poverenje posetilaca.
Link: https://www.zopim.com/
Ako pratite trendove i želite da otkrijete šta je najpopularniji sadržaj na vebu, BuzzSumo je pravi alat za vas. Koristeći ovaj pretraživač, lako ćete pronaći sadržaj o određenoj temi koji je naviše puta podeljen.
Link: http://buzzsumo.com/
Ponekad je teško pronaći pravi naslov za tekst koji je spreman za objavljivanje. Kad god se suočite sa ovim izazovom, ukucajte temu vašeg sadržaja u Portent’s Content Idea Generator. Aplikacija će vam generisati neke moguće naslove.
Link: https://www.portent.com/tools/title-maker
Brzina učitavanja sajta utiče na rangiranje u odnosu na ostale sajtove na Google-u. Pored toga niko ne voli da previše čeka na učitavanje stranice na internetu. Zašto se neki sajtovi sporo učitavaju? Veličina fotografija je jedan od prvih uzročnika brzine učitavanja sajta. Što je fotografija manja, to će se sajt brže učitati. Compressor.io vam pomaže da učinite svoj sajt bržim – čime dobijate veliki plus za SEO (optimizaciju veb sajta za pretraživače) i zadovoljstvo samih posetilaca usled brzine učitavanja, lakoće pronalaženja informacija i vidljivosti sajta.
Link: https://compressor.io/
GT Metrix vam pomaže da optimizujete svoju internet prodavnicu tako što ćete locirati koje stranice na vašem veb sajtu se sporo učitavaju, i dati vam informacije kako da ispravite sve greške.
Link: https://gtmetrix.com/
Pored GTmetrix-a, Google nudi i odličan alat za proveru brzine stranice. PageSpeed Insights se može koristiti i za analizu sadržaja vaše online prodavnice. Pored toga, on vam nudi i nekoliko saveta kako vaše veb stranice učiniti brzim i optimizovanijim - kako na desktopu, tako i u mobilnom prikazu.
Link: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/
Koristeći ovu alatku možete saznati više o tome kako posetioci koriste vašu veb stranicu. Alat prati ponašanje svakog korisnika kroz njegovu posetu vašoj internet prodavnici. On evidentira klikove, “skrolovanje” i kretanje kroz sajt. Nakon analize, prikupljene podatke prikazuje kao toplotnu mapu. Toplije boje su znak da je korisnik više puta kliknuo ili se duže zadržao u datom skrolu, dok hladnije boje predstavljaju suprotno.
Link: https://heatmap.me/
Evo još jednog kvalitetnog besplatnog alata od Google-a. Potrebno je samo da navedete URL svoje online prodavnice i Google će vam za svega nekoliko sekundi reći da li je vaša veb lokacija prilagođena za mobilne uređaje. Ako vaša stranica nije prilagođena za mobilne uređaje, dobićete mnogo predloga kako da popravite greške. Baš kao i sa njihovim alatom PageSpeed Insight.
Link: https://search.google.com/test/mobile-friendly
Koristeći Responsinator, možete testirati izgled vaše online prodavnice na različitim mobilnim uređajima. Ovaj alat je posebno koristan za proveru prilagodljivosti dizajna vašeg veb sajta. Kroz njega ćete otkriti kako potencijalni kupci vide vašu lokaciju na iPhone, Android i iPad uređajima u portretnom i pejzažnom modu.